Dienas Varonis @dirtydealteatro

Posted on

Kā saka: “Trīs lietas – labas lietas!”

Trešo reizi apmeklēju Dirty Deal Teatro. Šoreiz – komēdija. Pirms gāju uz izrādi, bija sasodīti labs laiks, un pēc darba stundu vajadzēja kaut kur nosist. Atcerējos, ka turpat ir Spīķeru promenāde. Grūti aprakstīt vārdos. It kā jau varu teikt, ka forši, baigais mieriņš, var izbaudīt laiku, bet tomēr aizejiet paši. Pašā Rīgas centrā, cilvēku maz, vieta skaista un grāmatas/žurnāla lasīšanai siltā vasaras pievakarē, ir izcili piemērota vieta. Tie kas negrib – neejiet! Tomēr es sev atklāju foršu vietu, kur aizmukt no ikdienas steigas!

Aizejot uz izrādi, noskatījos iepazīšanās video par izrādi. To jau esmu darījis pirms tam, tomēr šī laikam ir pēdējā reize, kad skatos teātru video apskatus. Man ļoti nepatīk spoileri kā tādi, tomēr teātrī tie vēl jo vairāk ir kaitinošāki. Bet tā jau mana īpatnība un problēma. Pievēršoties izrādei, neatkārtošos, kas ir pieminēts izrādes aprakstā. Tēli tika izraudzīti ļoti labi un viņu īpašības bija tik raksturīgas mūsu vidusmēra latvietim. Domāju, ka katrs varēs ieraudzīt kādu situāciju iz savas dzīves un beidzot ieraudzīt no malas kā tas izskatās. Ticiet man, IR SMIEKLĪGI! Stāstā veiksmīgi tiek izmantotas arī lelles, kas padara izrādi savādāku, bet labā nozīmē. Ironija un melnais humors šajā stāstā ir visai daudz, un kas svarīgi, par pēdējā laikā sabiedrībā aktuālām tēmām. Man ļoti patika iestarpinātās un labi parodētās reklāmas pauzes. Bija smieklīgi, skarbi un pavedinoši 🙂 Es vēl varētu pastāstīt notikumu gaitu, bet tas neradīs cilvēkiem vēlmi nākt uz šo izrādi, jo viss būs zināms. Sižets ir interesants ar neizdibināmu nobeigumu, žetons režisoram.

Kā galvenais, komēdijās ir pasmieties. Es smējos, dažās epizodēs ieraudzīju zināmas un smieklīgas epizodes un garlaicīgi nebija. Šī izrāde ir laba izklaide vakaram, kad negribas neko saspringtu, bet gan vienkārši aiziet uz izrādi, aizmirst par ikdienu, izsmieties, ĀTRI uzlādēt sevi ar pozitīvu enerģiju un doties tālāk! Varbūt kāds ieraudzīs arī sevi kādā no tēliem? Lai nu kā arī būtu, man patika.

Es dodu 7 balles no 10.

Izrādes apraksts: dirtydeal.lv/teatro/2014/03/31/dienas-varonis/

 

2 thoughts on “Dienas Varonis @dirtydealteatro

    Sudraba Slidas @teatris « bandzja said:
    January 3, 2016 at 22:35

    […] pārsteigumiem ir Kristians Karēļins. Atcerējos viņu no izcilās DirtyDeal izrādes “Dienas Varonis“. Lai arī šajā izrādē viņam bija tikai entā plāna loma, tomēr viņš ar savu […]

    Par Normālu Čali « bandzja said:
    December 17, 2018 at 23:53

    […] no maniem favorītiem, Kristians Kareļins, kurš man iekrita acīs jau no Dirty Deal izrādes Dienas varonis, nozīmēja, ka šis vakars būs […]

Leave a comment